Cresta de Vall-llonga, 200m, V

Avui hem anat cap a Sant Llorenç, a la cresta de Vall-llonga, hem suposat que uns passos de V encara els podrem fer!!

El primer tram el fa el Romà de primer, és un IV fins la primera reunió amb molt bons agafadors, encara que s'ha d'anar amb compte perquè van caient pedres com en tota la cresta!, 4 parabolts i un clau.

Al segon llarg, III, trobem una alzina i un pont de roca i fem la reunió a una sabina, no cal tirar fins dalt al pi, que llavors has d'agafar el mòbil per poder parlar amb l'altre!!!

Caminem una mica i arribem al tercer llarg, el més complicat de la via.
Aquest em toca a mi, i pujo fins a poder posar un tascó sota la sabina i després una baga a la mateixa sabina. No he vist la xapa que tenia a sobre el cap i he tirat per la llastra fins que he posat una baga en un pont de roca al mig de l'escletxa. A sobre la llastra hi ha un clau i la cosa es va ajaient, trobem una altre xapa i fem reunió al pi.

Seguim crestejant, uns 70m I/II, fins que arribem a una xapa on començarem l'últim llarg.

Aquest últim llarg, esmoladet, el protegim amb una sabina i els dos parabolts fins que fem la reunió amb una sabina.

Al cap de munt:
-portes aigua?
-Jo no!
-Hòsti, jo tampoc!
-Doncs cap al Jardí a fer la cerveseta!

Baixem pel cantó nord, amb compte de no relliscar, fins el coll i anar trampejant fins a la carretera.
Mentre baixem pensem que no estaria malament muntar uns rapelillos al cantó sud per fer més fàcil la baixada...

Ens ho passem molt bé, però molt, eh!!!